نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 29 شهريور 1394برچسب:,

طرح چهار فصل رایتل

اپراتور رایتل اولین اپراتوری در ایران بود که اقدام به ارائه سرویس های اینترنت نسل سوم نمود بر همین اساس و رویکرد اقدام به معرفی نوعی از سیم کارت های خود با عنوان سیم کارت دیتا نمود که قابلیت اصلی اینگونه سیم کارت ها
اتصال به اینترنت در بستر نسل سوم می باشد. علاوه بر این قابلیت ارسال پیامک نیز دارا می باشند. از این جهت این اپراتور اقدام به معرفی طرح چهار فصل خود ویژه این سیم کارت ها نموده است.

اپراتور رایتل جدیداً طرح چهار فصل خود را مخصوص سیم کارت های دیتای این اپراتور معرفی کرده است، سیم کارت های دیتای رایتل علاوه برا اینکه دارای قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت از طریق فناوری نسل سوم و دوم می باشند دارای قابلیت دریافت و ارسال پیامک نیز می باشند. این سیم کارت های رایتل را علاوه استفاده در گوشی های تلفن همراه پشتیبانی کننده نسل سوم اینترنت در دانگل و رای فای نیز قابل استفاده می باشند. با ایتور همراه باشید.

این اپراتور اعلام کرده است که در این طرح؛ خریداران سیم کارت های دیتا به همراه بسته های بلند مدت و مودم های نسل سوم که به آنها باندل نیز گفته می شود از تخفیف های ویژه ای برخوردار خواهند شد. به این صورت مشترکین این سیم کارت ها بدون دغدغه از تمام شدن شارژ رایتل می توانند از اینترنت نسل سوم و پرسرعت این اپراتور استفاده کنند.

 شارژ رایتل

بسته های بلند مدت دانگل و سیم کارت دیتا رایگان رایتل

توجه داشته باشید که مشترکینی که متقاضی این طرح می باشند می توانند تنها با پرداخت هزینه و شارژ رایتل آن؛ از بسته ویژه محصولات رایتل که به آن باندل نیز گفته می شود بهره مند شوند این بسته شامل سیم کارت دیتای رایگان، مودم دانگل و اینترنت همراه پرسرعت یک ساله می باشد.

 

ویژگی های خرید طرح چهار فصل

  • مشترکین رایتل» دریافت یک عدد سیم کارت دیتای رایگان

  • بهره مندی از پنجاه درصد تخفیف در خرید مودم های دانگل رایتل

  • امکان خرید شارژ رایتل از وبسایت ایتور

  • همچنین فعال شدن بسته های اینترنت پرسرعت با حجم بالا برای یک سال

مشترکین رایتل می توانند بسته های اینترنتی این طرح را به همراه شارژ رایتل مورد نیاز در جدول زیر مشاهده نمایید:

خرید شارژ رایتل

  • توجه فرمایید که تمامی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • همچنین تمامی خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

بسته های بلند مدت رای فای و سیم کارت دیتای رایگان رایتل

کسانی که متقاضی اینگونه بسته های میباشند می توانند با پرداخت هزینه برای یک بار از یک عدد سیم کارت دیتای رایگان، رای فای و اینترنت همراه با سرعت بالا برای یک سال که به این بسته باندل گفته می شود و خرید شارژ رایتل بهره مند شوند.

 

ویژگی های خرید این بسته

  • بهره مندی از سی درصد تخفیف در خرید رای فای، مودم نسل سوم اینترنت

  • همچنین دریافت سیم کارت هدیه

  • در صورت خرید این طرح شما می توانید از بسته های اینترنت پرسرعت همراه رایتل به همراه حجم بالا برای یک سال بهره مند شوید.

  • همچنین دریافت سیم کارت دیتای رایگان

شما می توانید بسته های اینترنتی که در این طرح از سوی رایتل ارائه شده اند را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

شارژ رایتل

  • همه ی قیمت هایی که در جدول فوق درج شده است بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

  • لطفاً توجه داشته باشند که احتمال این وجود دارد که سرعت اینترنت شما، بر اثر ترافیک شبکه و یا موقعیت جغرافیایی شما تغغیر کند.

  • از بسته های بلند مدت رایتل تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل امکان پذیر می باشد و در مناطقی تحت پوشش اینترنت نسل سوم رایتل نمی باشد از خدمات رومینگ ملی و طبق تعرفه های عادی شبکه رایتل محسابه و از شارژ رایتل شما کسر خواهد شد.

  • خدماتی که در بستر نسل سوم اینترنت ارائه می گردد مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد.

 

معرفی حجم های افزایشی و بسته های مصرفی رایتل

توجه داشته باشید که مشترکین رایتل می توانند در صورت تمام شدن بسته های اینترنتی بلند به مدت خود و قبل از تمام شدن مهلت زمانی آنها به یکی از روش های زیر از خدمات رایتل بهره مند شوند:

 

الف: خرید بسته مصرفی 

اپراتور رایتل بسته های مصرفی متعددی در حجم و سرعت های گوناگون برای برطرف شدن نیاز کاربران تهیه دیده است استفاده از این بسته به طرز چشم گیری باعث صرفه جویی در هزینه های شما و مصرف شارژ رایتل شما به طرز محسوسی کاهش میدهد.

شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر بسته مصرفی خریداری نمایید:

  • ورود به سامانه مدیریت حساب

  • رفتن به وبسایت رایتل، مراجعه به قسمت صفحه اصلی و خرید بسته

 

ب: خرید حجم برای بسته مصرفی

همچنین مشترکین رایتل با مراجعه به وبسایت رایتل و با وارد شدن به قسمت سامانه مدیریت حساب می توانید بسته به نیاز خود و شارژ رایتل، حجم افزایشی خرید نمایید.

قیمت های حجم های افزایشی برای تمامی سرعت ها یکسان می باشد.

درصورتی که شما از بسته های اینترنتی رایتل استفاده نکنید تعرفه بهره مندی از خدمات به صورت عادی و طبق جدول زیر محاسبه خواهد شد:

برای ثبت نام شما می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید و یا به یکی از فروشگاه های رایتل در سراسر کشور مراجعه و بسته خود را خرید نمایید.

همچنین برای دریافت شارژ رایتل به پرتال etore.ir مراجعه نمایید.

شما با پرداخت 32 هزار تومان، می توانید یک بسته های 270 روزه اینترنت پرسرعت رایتل را خریداری نمایید که سرعت اتصال آن 1024 و 18 گیگابایت نیز ترافیک خواهد داشت.

اصل نوشته را می توانید در طرح چهار فصل رایتل مطالعه فرمایید.

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394برچسب:,

همراه اول اعلام کرده است که قصد ارائه سیم کارت های دیتا به منظور دسترسی به اینترنت پرسرعت و همچنین ارسال پیامک برای مشترکین خود فراهم آورده است.

سیم کارت های جدید همراه اول قابلیت اتصال به اینترنت و ارسال پیامک را دارا می باشد و در مقاله زیر شما با نحوه خرید شارژ همراه اول برای این سیم کارت ها را می توانید مطالعه کنید.

 

با سیم کارت های دیتای همراه اول بیشتر آشنا شوید.

بلاخره همراه اول خبر ارائه سیمکارت های دیتای خود را اعلام کرد. به عنوان مثال ایرانسل نوعی سیم کارت برای فقط ارسال اس ام اس دارد و یا رایتل که خدماتی را برای سیم کارت های دیتای خود ارائه میدهد .. و حالا همراه اول این خبر را اعلام کرده که سیم کارت های دیتا به زودی ارائه میشوند ، با ادامه ی خبر همراه باشید ....

پس از اینکه همراه اول اینترنت نسل سوم خود را راه اندازی کرد این خبر را اعلام کرد که از این پس در کنار سیم کارت های معمولی ، سیم کارت های دیتا نیز به علاقه مندان ارائه میشود ، این سیم کارت ها که از نوع اعتباری و قابل خرید شارژ همراه اول می باشند و قابلیت برقراری تماس را دارا نمی باشند و تنها با این سیم کارت ها میتوان پیامک ارسال کرد و یا از خدمات دیتا (اینترنت پرسرعت نسل سوم) بهره برد ، از این سیم کارت ها میتوان در 170 شهر ایران با رومینگ ملی بهره برد .

 

شرایط استفاده از سیم کارت های دیتا همراه اول

فعلاً همراه اول برای این سیم کارت قیمت 10 هزار تومان را در نظر گرفته است که این سیم کارت پنج هزار تومان شارژ همراه اول آغارین و یک گیگابایت اینترنت هدیه نیز دارا می باشد . مهلت استفاده از اینترنت هدیه ی این سیم کارت ها یک ماه پس از فعال سازی می باشد.

طبق اعلام های همراه اول تغییر نام و فروش این نوع سیم کارت ها هم مانند دیگز سیم کارت های همراه اول میباشد که پس از تغییر نام ماهیت سیم کارت عوض نخواهد شد ، یعنی نمی توان از آن برای مکالمه استفاده کرد. برای تهیه ی سیم کارت های دیتای همراه اول میتوانید به دفاتر فروش همراه اول در شهرستان ها مراجعه کنید .

از این نوع سیم کارت ها میتوانید در تبلت ها ، گوشی های تلفن همراه ، دانگل، وای فای و روتر استفاده کرد و در مناطقی که تحت پوشش اینترنت نسل سوم نمی باشد ناچارید که از شبکه های نسل دوم مانند GPRS , EDGE استقاده کنید .برای آشنا شدن با نحوه خرید شارژ همراه اول برای اینگونه سیم کارت با ادامه مقاله همراه باشید.

شارژ همراه اول
تهیه شارژ همراه اول برای سیم کارت های دیتا

در مقاله ی قبلی پیرامون روش خرید شارژ بحث شد و پروسه خرید شارژ برای سیم کارت های دیتای همراه اول ، همانند سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد و میتوان از راه مختلفی همچون خرید کارت شارژ ، خرید مستقیم شارژ همراه اول ،خرید شارژ بر بستر کد های USSD و خرید اینترنتی از وبسایت ایتور بهره برد .

پس از تهیه شارژ دو راه برای استفاده از خدمات پیش رو دارید : اول استفاده از بسته های اینترنتی و دوم استفاده از اینترنت با نرخ آزاد ( نیم ریال برای هر کیلوبایت) که هزینه ی زیادی را برایتان به بار می آورد ، پس در صورت استفاده از اینترنت به صورت مدام بهتر این است که اقدام به تهیه بسته های ویژه اینترنتی همراه اول بکنید .

برای استفاده از اینترنت با سرعت بالای یک مگابیت بر ثانیه در هنگام ثبت نام باید یکی از مدارک زیر را همراه داشته باشید :
تصویر روزنامه رسمی برای شرکت‌ها و سازمان‌های غیر دولتی و کارت ملی نماینده
کارت بازرگانی معتبر
کارت نظام پزشکی یا نظام مهندسی
جواز کسب معتبر
معرفی‌نامه از اداره‌ها و ارگان‌های دولتی و یا شرکت‌های ثبت‌شده
حکم یا کارت ویژه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه، 

کارت خبرنگاری معتبر

پروانه وکالت
کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل

منبع: سیم کارت های دیتای همراه اول - نحوه ی خرید و استفاده

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:,

ایرانسل تعرفه آزاد اینترنت را کاهش داد

ایرانسلی ها، مصرف شارژ ایرانسل خود را کاهش دهید، ایرانسل تعرفه آزاد اینترنت را کاهش داد.

ایرانسل خبر داد که از این پس تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل برای مشترکین دائمی به ازای هر کیلو بایت 5. ریال و برای مشترکین اعتباری 75. ریال محاسبه خواهد شد ، این درصورتی است که نرخ مصوب برای هر کیلو بایت 14.7 ریال بود که این کاهش چشمگیر در نرخ تبادل اطلاعات را از اپراتور ایرانسل شاهد هستیم. با این کاهش تعرفه های هزینه شارژ ایرانسل مشترکانی که از اینترنت آزاد بهره میبرند به شدت کاهش می یابند.

این کاهش بی سابقه ی نرخ تبادل اطلاعات در کاهش مصرف شارژ سیم کارت ایرانسل شما تاثیر به سزایی خواهد داشت .

طبق گزارش ایرانسل این تعرفه ی جدید از اول دی ماه برای تمامی مشترکین ( دائمی ، اعتباری و پیام رسان ) که از خدمات اینترنت نسل 2 و 3 و 4 استفاده میکنند در تمامی ساعات شبانه روز اعمال خواهد شد .

ایرانسل با گزارش اینکه همچنین ایرانسل از برنامه ی خود برای ارائه ی سرویس حساب چند کاربره برای به اشتراک گذاشتن یک بسته ی اینترنتی با چند سیم کارت اعتباری متفاوت و همچنین ارائه بسته های افزایشی جدید خبر داده است. این در حالی است که ایرانسل از قبل برای مدیریت هزینه ی مشترکین راه کارها و روش های گوناگونی را از قبیل بسته های ترکیبی ، بسته های معمولی اینترنت همراه و بسته های با قابلیت شخصی سازی ارائه کرده بود .

شارژ ایرانسل

بر اساس این طرح دارندگان سیم کارت های اعتباری ایرانسل همچنین می توانند با استفاده از خدمات بسته های ترکیبی زمان مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه به صورت یک جا و با مدت زمان روزانه ، هفتگی ، ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یک ساله خریداری و مصرف شارژ ایرانسل و هزینه های خود را به طرز چشم گیری کاهش دهند.

هزینه های خود را مدیریت نمایند.

منبع: کاهش تعرفه ی اینترنت ایرانسل

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:,

تعرفه های رایتل 4 تا 10 درصد از تمامی اپراتورها کمتر است؟

رایتل در برنامه ای که از شبکه ی اول پخش شد اعلام کرد که تمامی تعرفه هایش چهار تا ده درصد از سایر اپراتورها کمتر می باشد و این یعنی اینکه مشترکین رایتل برای دریافت امکانات پایه مانند ارسال پیامک، مکالمه و تعرفه ی اینترنت باید بهای کمتری بپردازند و شارژ رایتل کمتری مصرف نمایند.

تمامی تعرفه های رایتل 4 تا 10 درصد از تمامی اپراتورها کمتر است؟

روابط عمومی رایتل ، این هفته برنامه مناظره ای از شبکه ی اول سیما با حضور قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، علیرضا شاه میرزایی ، مدیر عامل شرکت رایتل ، مدیر عامل شرکت همراه اول و نادر قاضی پور از اعضای شورای رقابت پخش شد .

در این برنامه مدیر عامل شرکت رایتل عنوان کرد که در تمام این سه سال سعی رایتل بر این بوده که از سپرده هایی که سازمان تامین اجتماعی در اختیار این شرکت قرار داده حداکثر استفاده را بکند ، وی همچنین اظهار داشت در این دوره سه ساله به دلیلی مسائلی همچون تحریم ، رایتل نتواند به اهداف خود دست یابد ولی آینده ی روشنی دارد . و به کمک مشترکان وفادار خود و همچنین فروش شارژ رایتل بتواند به برنامه های خود دست یابد.

در این برنامه مدیرعامل رایتل عنوان کرد که تعداد مشترکین ما در سال 93 نسبت به سال قبل افزایش 10 برابری داشته است .

شارژ رایتل

مدیر عامل رایتل با عنوان اینکه بیش از 80 درصد مصرف مشترکین رایتل دیتا است تمام سعی ما بر این بوده که خدامت با کیفیت مناسب و همچنین با تعرفه ای منصفانه در بخش اینترنت ، مکالمه و پیامک در اختیار مردم بگذاریم و میزان شارژ رایتل کمتری در این نوع خدمات وجود دارد. با این وجود شاهد این موضوع هستیم که تعرفه های رایتل از سایر اپراتور ها 4 تا 10 درصد کمتر میباشد و دارای کمترین نرخ مکالمه بین سیم کارت های اعتباری میباشد .

در بخش دوم برنامه که عصر جمعه به صورت زنده از شبکه یک پخش می شد مدیر عامل رایتل تاکید کرد که با رویکرد جدید با عنوان استفاده از توان داخلی برای تولید محتوا را دستور کار قرار دهیم تا شاهد کاهش هر چه بیشتر هزینه های مردم و شارژ رایتل آنها باشیم.

رایتل کمترین نرخ تعرفه ها را داراست !

برچسب‌ها: