نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:,

من از چشمان خود آموختم رسم محبت را ، که هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده میگرید . خزان که قسمت ما شد ، بهار مال شما / دلم به یاد تو افتاد ، سلام حال شما ؟ گر تو یارم نشوی آخر خرداد من است / فکر بی تو شدنم دشمن بنیاد من است / تا زمانی که تو شیرینی و دوری ز دلم / رنگ خون بر جگر این دل فرهاد من است . اس ام اس غمگین گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم ، گل چه قابل مهربانم ، چشم هایم فرش راهت . دختر است دیگر . . . بعله ، از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسر است ، فقط شبیه دختر است اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم . مثل باران خاطراتت ماندنیست / لحن پر مهر صدایت خواندنیست / گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم / تا ابد مهر و وفایت ماندنیست . قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم ، گر رهایم سازی ، به خدا خواهم مرد ، من به زنجیر تو عادت دارم ، تو محبت کن بگذار تا عمریست ، من بمانم چو اسیری به حریم قفست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : سه شنبه 24 تير 1393برچسب:,

اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم .

مثل باران خاطراتت ماندنیست / لحن پر مهر صدایت خواندنیست / گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم / تا ابد مهر و وفایت ماندنیست .

قفسم را مشکن ، تو مکن آزادم ، گر رهایم سازی ، به خدا خواهم مرد ، من به زنجیر تو عادت دارم ، تو محبت کن بگذار تا عمریست ، من بمانم چو اسیری به حریم قفست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:,

من آن گلبرگ مغرورم نمیمیرم ز بی آبی / ولی بی دوست میمیرم در این مرداب تنهایی . دل به یک لحظه ی کوتاه بهم می ریزد / آه ، یک روز همین آه تو را می گیرد / گاه یک کوه به یک آه بهم می ریزد . اس ام اس دلتنگی وقتی تو نیستی همه هستن ، نه اینکه نیستن ، هستن ولی مثل تو نیستن ! سوگند به تو ای دوست در این معبد خاموش / هرگز نکنم مهر و وفای تو فراموش . من از این تکرارها و از این پوچیها ، من از این تردیدها و از این نگاه کهنه و جاده در دل خود می گفت : لعنت به این عشق ، سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ، لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ، ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ، شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم ! یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا . به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم نان را تو ببر که راهت دراز است و طاقتت کوتاه ! نمک رابگذار برای من … میخواهم این زخم ها تا ابد بماند !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 22 تير 1393برچسب:,

 و جاده در دل خود می گفت : لعنت به این عشق ، سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی

من که در پیله ی خویش شوق پروانگی از یادم رفت ، لااقل موقع رفتن بسپار ابر جای تو ببارد به سرم ، ماه جای تو بتابد به شبم و سرانگشت بزند گاهگاهی به دلم ، شاید این تلخی ایام غم انگیزم را باز با یاد تو از یاد ببرم !

یه عشق برات کشیدم میون دریا / رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا .

به حرمت نان و نمکی که با هم خوردیم
نان را تو ببر که راهت دراز است و طاقتت کوتاه !
نمک رابگذار برای من …
میخواهم این زخم ها تا ابد بماند !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 21 تير 1393برچسب:,

آدما مترسک نیستن که وقتی واسه کلاغهای دلت تکراری شدن اونو با یکی دیگه عوض کنی ! خودت باش قبل از اینکه مترسک دیگران بشی . عشق مثل بازی حکم می مونه ، مهم نیست که دست خوبی داشته باشی ، مهم اینه که یار خوبی داشته باشی . هر کجا هستی باش ، آسمانت آبی و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی . مردی که به راه عشق جان فرساید / آن به که بدون یار خود نگراید / عاشق به ره عشق چنان می باید / کز دوزخ و از جنت یادش نیاید . یعنی اینقدری که صدا و سیما داره شبکه ی نسیم رو پخش آزمایشی میکنه … ناسا شاتل رو که میخواست بفرسته فضا ، آزمایش نکرد ! شعر عاشقانه سفر همیشه قصه ی رفتن و دل تنگیه / به من نگو جدایی هم قسمتی از زندگیه / همیشه یک نفر میره آدمو تنها می ذاره / میره یه دنیا خاطره پشت سرش جا می ذاره ! بذار یه چیزی رو بگم صادقانه / گلم خیلی دوست دارم عاشقانه . با نشاطم از نسیم پاک نفس هایت ، از رطوبت لب هایت ، از منظره ی زیبای چشمات ، از زمزمه ی گوشنواز صدات ، دوست دارم و نمی خواهم از دستت بدم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,

دیر فهمیدم ، خیلی دیر …
عزیزم
گلم
عشقم
تکیه کلامش بود !

ای دوست قبولم کن و جانم بستان / مستم کن و از هر دو جهانم بستان / با هر چه دلم قرار گیرد بی تو / آتش به من اندر زنو آنم بستان .

چه گریزیست ز من ، چه شتابیست به راه !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:,

اجازه میدی همیشه با تو باشم / گر نه ، دعا کن هیچ وقت نباشم . من چه می دانستم دل هر کس ، دل نیست ، قلب ها ز آهن و سنگ ، قلب ها بی خبر از عاطفه اند ، من چه می دانستم ! دل از سنگ باید که از درد عشق ننالد ، خدایا دلم از سنگ نیست . میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم / بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم / ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی . اگه یک روز فکر کردی نبودن یه کسی بهتر از بودنشه ، چشمات رو ببند و اون لحظه ای که اون کنارت نباشه رو به خاطر بیار ، اگه چشمات خیس شد بدون داری به خودت دروغ میگی و هنوز دوستش داری . متن های زیبا در عرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خرد کرد ، در یک ساعت میشه یک نفر رو دوست داشت و در یک روز فقط یک روز میشه عاشق شد ، ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کنی . خواستن تو خواستن بچگی ها نیست / تو رو داشتن که به این سادگیا نیست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393برچسب:,

طوفان با همه ی شدت خود به ساحل و آرامش منتهی می شود و حتی در بحبوحه ی شدت خود در جستجوی آرامش است ، من نیز همه ی عصیانم به عشق تو ختم می شود و یگانه فریاد درونم این است که تو را ، تنها تو را !

آره زندگیم همینه ! دیگه چاره ای ندارم ! صبح تا شب این شده کارم ، یا تو باشی و بخندم یا نباشی و ببارم .

من غروب عشق خود را در نگاهت دیده ام / من بنای آرزوها را زهم پاشیده ام / آنچه باید من بفهمم این زمان فهمیده ام / در دل خود من به عشق پوچ تو خندیده ام .

فکر می کردیم عاشقی هم بچگیست / اما حیف این تازه اول یک زندگیست / زندگی چیزیست شبیه یک حباب / عشق آبادیه زیبایی در سراب / فاصله با آرزوهای ما چه کرد / کاش میشد در عاشقی هم توبه کرد .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

هرچه زدم بی تو دلم وا نشد ، جز تو کسی باب دل ما نشد ، هرچه گنجشک شدم و به آسمون ها رفتم ، هم نفسی مثل تو پیدا نشد . آدمها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند ، همین که باران بند آمد خیلی ها چترهایشان را جا می گذارند .عاشقانه فریاد کشیدم که به عشقت گیرم ، اگر یک روز نبینمت میمیرم ، دل بستم و دیدمت که میخندیدی ، چون آخر این رابطه را میدیدی ، من ساده که خنده ات از عاشق شدن است ، دلخوش که همیشه بر لبت اسم من است ، رفتی و سرانجام ز دستت دادم ، از اوج ببین به خاک افتادم ، حالا تو و یارت من و این بد نامی ، رفتی نه وداعی بوسه ای و خبری .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : دو شنبه 16 تير 1393برچسب:,

چه زیباست معشوقه ی کرمهای خاکی بودن در غم سرای مرگ ، زیرا معشوقه ی آدمیان بودن چیزی ندارد جز دل شکستن در رهگذر خاطرات .
در بهار زندگی احساس پیری میکنم ، با همه ی آزادگی فکر اسیری میکنم ، بس که بد دیدم ز یاران به ظاهر خوب ، بعد از این با کودک دل سختگیری میکنم .
تو هدیه ی الهی از سوی خداوندی برای سینه ی پر درد من ، عطر وجودت را برای شفا می بویم .
گرچه دوری ز برم همسفر جان منی ، قطره اشکی در دیده ی گریان منی ، این مپندار که یادت برود از نظرم ، خاطرت جمع که در قلب پریشان منی .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

تو گران مایه ترین تصویری ، من اگر قاب تو باشم کافیست . بدانید که روزی روح معنوی شما به آغوش گرم خداوند و پناهگاه اصلی خود باز خواهد گشت ، پس به یاد داشته باشید که باقی مشکلات و سختی های زندگی گذرا و موقتی است . اندکی ابر می خواهم تا قطره قطره اشکهایم را در آن بکارم و وقت دور ، زیر ضربات شلاق گونه اش ، بی رحمانه تنبیه شوم ، چرا که گمان می کردم آرامش نزدیک است ! و این در دنیای من ، گناهیست نا بخشودنی . زندگی پژمردن یک برگ نیست ، بوسه ای در کوچه های مرگ نیست ، زندگی یعنی ترحم داشتن ، با شقایق ها تفاهم داشتن .جوک خنده دار من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ که به اجبار به پایم بستند ، می گریزم از عشق و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:,

ما از آن پاک دلانیم که ز کس کینه نداریم ، یک شهر پر از دشمن و یک دوست نداریم .
در تمام عمرم جز تنهایی و تفکر و غم و عشق ، سرگرمی ای نداشته ام !
فرصت ها سخت به دست می آیند و زود از دست می روند ، پس سعی کن از آن گونه انسان هایی باشی که برای گفتن احساساتت از هیچ کس و هیچ چیز ترسی نداری ، شاید آن کسی که امروز هست فردا نباشد !
عشق چیزیست که به هیچ چیز دیگر شباهت ندارد !

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد . بین رویای شبانه جستجویت می کنم ، نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم ،جملات زیبا برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد ، ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم . گفت فرق رویا با آرزو چیست ؟ گفتم آرزو یک حقیقت نزدیک است ولی رویا یک آرزوی شیرین دست نیافتنی ، گفت من رویا هستم یا آرزو ؟ گفتم رویایی که به حقیقت پیوستن آن یک آرزوی شیرین است .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

دوباره فال حافظ و دوباره تو فالمی ، همیشه در خیالتم اگرچه بی خیالمی .
عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف ، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن !
نه آنچنان عاشق باش که هیچ چیز را نبینی ، نه آنقدر ببین که هرگز عاشق نشوی ، ایمان داشته باش که کوچکترین محبت ها از ضعیف ترین حافظه ها هم پاک نمی شود .
ماه را هدف قرار بده تا اگر هم به خطا رفتی از جایی میان ستارگان سر در آوری .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

بیهوده در اضطراب ماندیم همه ، در تاب و تب و عذاب ماندیم همه ، این ساعت زنگ خورده هم زنگ نزد ، عشق آمد و رفت و خواب ماندیم همه . عشق غالبا یک نوع عذاب است ولی محروم بودن از آن مرگ است ! جانم که تو باشی …اس ام اس خنده دار جان به لب شدن چه لذتی دارد کاش میشد عشق را آغاز کرد ، با هزاران گل یاس آن را ناز کرد ، کاش میشد شیشه ی غم را شکست ، دل به دست آورد نه اینکه دل شکست . سکوت بهترین تفسیر عشق است ، محبت با هم بودن نیست به یاد هم بودن است .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

دریای بیکران باشی یا گودال آبی کوچک ، فرقی نمی کند ، زلال باشی آسمان در تو پیداست .
وقتی یه مرد توقع داره که زنش یه فرشته باشه باید قبلش یه بهشت واسه فرشتش فراهم کنه
بعععله اینجوریاست
عشق در یک لحظه پدید می آید و دوست داشتن در امتداد زمان ! این اساسی ترین تفاوت بین دوست داشتن و عشق است .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

ماه من ، گاهی میرنجانمت ،ببخش ، کسوف تقدیر است . تو که باشی بس است …اس ام اس عاشقانه مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟ به نام ستاره ی شب تاریکم ، یک شب خوب تو آسمون ، یک ستاره چشمک زنون ، خندید و گفت کنارتم تا آخرش تا پای جون ، ستاره ی قشنگی بود آروم و ناز و مهربون ، ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون ، اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون ، ماهه اومد ستاره رو دزدید و برد نا مهربون ، ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی هم زبون ، حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به آسمون .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

تک گل باز شده ای گفت صبا را عشق است ، بلبل آمد به میان گفت صدا را عشق است ، گل و بلبل بنشستن به کنار هم ، سنبل از راه رسید گفت جمال رفقا را عشق است .
زندگی چون قفس است ، قفسی تنگ پر از تنهایی ، و چه خوب است دم غفلت آن زندان بان ، و سپس بال و پر عشق گشودن ، بعد از آن هم پرواز .
آموخته ام : مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد ، همه ی ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:,

چه شده ای پنجره ی شوق چرا بسته شدی ، شاید از همنفسی با دل ما خسته شدی . آنقدر از دوست داشتن در هراسیم که شاید اگر زمانی عشق به سراغمان بیاید ، نتوانیم آن را بشناسیم . اس ام اس تو می آیی به بالینم ولی آندم که در خاکم ، خوش آمد گویمت اما در آغوش کفن گویم . قلبم ببر جانم ببر اما ز خود دورم مکن ، رفتی برو ، بردی ببر اما فراموشم مکن .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

هیچ وقت از خدا نخواه که دنیا رو بهت بده ، فقط بخواه کسی رو بهت بده که تو رو به تمام دنیا نده .

تمام امید یک آسیابان به وزش باد است که آسیابش بچرخد وگرنه از کار می افتد ، یادت باشه قلب من آسیاب است و نفس های تو همون باده .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

سه تا فرشته عاشق تو دنیا هست ، اولیش به کبوترای عاشق دونه می ده ، دومیش به آدمای عاشق کمک می کنه ، سومیشم که من عاشقشم الان داره این اس ام اس رو می خونه .

آدما وقتی از هم دورند اس ام اس می فرستند ، من برای تو که توی دلم هستی چی بفرستم ؟

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

وقتی عشقت تنهات گذاشت ، نگران خودت نباش که بدون اون چیکار می کنی ، شرمنده دلت باش که یک باره دیگه بهت اعتماد کرد .

زندگی در گرو خاطره است ، خاطره در گرو فاصله است ، فاصله تلخ ترین خاطره است .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

اونقدر دل اتم پر بود که با شکستنش دنیا لرزید ، دل منم پر بود ، وقتی شکست سکوتی کرد که به دنیا می ارزید .

وفاداری را باید از نیلوفر آموخت ، که دور هر شاخه ای می پیچه و در آغوشش می میره .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

باش با من که همه رهگذران می گذرند ، همه خوبند ولی خوبتر از خوب تویی .

دردم از یار است و درمان نیز هم ، دل فدای او شد و جان نیز هم ، اینکه می گوید آن بهتر ز حسن ، یار ما این دارد و این نیز هم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

داغترین احساساتت را نصیب کسی کن که در سردترین لحظات به یاد توست .

کوچکتر که بودیم دل بزرگتری داشتیم ، امروز که بزرگیم چقدر دلتنگیم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

آن کبوتر که لب بام شما پر زد و رفت ، دل من بود که آمد به شما سر زد و رفت .

از من جدا شد و گفت : کار خداست …
مانده ام مگر خدای او … خدای من هم نبود …

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

باری از عشق گرفتار کسی باید بود ، منتظر بر در بازار کسی باید بود ، سر به دارانه به میقات خدا باید رفت ، اندر این خانه هوادار کسی باید بود .

یشب تمام خاطرات باتو بودن را دور ریختم ، امروز صبح وقتی بیدار شدم خودمو پیدا نکردم .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

غریبانه شکستم من اینجا تک و تنها ، دل خسته ترینم در این گوشه دنیا ، ای بی خبر از عشق که نداری خبر از من ، روزی تو آیی که نمانده اثر از من .

گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست .

برچسب‌ها:
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : جمعه 13 تير 1393برچسب:,

تو که نیستی توی چشمم فروغ نیست ، بمون با من که خوش بختی دروغ نیست .

دوست داشتن مثل الاکلنگ می مونه ، اونی که عاشقته همیشه خودشو میاره پایین تا عشقش از بالا بودن لذت ببره .

برچسب‌ها: